Άρης: Οι προβιβασμοί του Γρηγορίου από την Κ19
0 Views
Ο Μιχάλης Γρηγορίου αποφάσισε τον προβιβασμό τριών ποδοσφαιριστών από την Κ19 οι οποίοι θα πάρουν μέρος στην προετοιμασία της πρώτης ομάδας του Άρη.





