To σχόλιο του Αντώνη Καρπετόπουλου για τα τελευταία δύο ματς των play offs, στο οποίο εστιάζει στην ΑΕΚ και στον Ολυμπιακό που ολοκλήρωσε με νίκη ένα πρωτάθλημα το οποίο κέρδισε όσο εύκολα δείχνει η τελική βαθμολογία».
Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Ρουί Βιτόρια μιλώντας μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό ανέφερε πως το αποτέλεσμα ήταν άδικο και πως η ομάδα του μπορούσε να κερδίσει, ενώ έπλεξε το εγκώμιο του Κάρλος Ζέκα.
Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στις δηλώσεις του στη COSMOTE TV εμφανίστηκε ευχαριστημένος από το 0-1 επί του Παναθηναϊκού. Τι άλλο επισήμανε ενόψει τελικού του Ολυμπιακού.